Tort"Cosulet cu trandafiri crem"

Ingrediente:
Blat: 5 oua,5 linguri de apa.5 limguri de zahar,10 linguri de faina.1 lingurita praf de copt.
Crema:1 litru frisca,800 gr ciocolata menaj neagra
Decor: 200 gr ciocolata,trandafiri din pasta de lapte praf
Mod de preparare:
Blat:
Cele 5 albusuri si apa se bat spuma,adaugam zaharul si batem pana se topeste  si spuma se intareste.Adaugam si galbenusurile apoi incorporam faina si praful de copt amestecand usor.
Punem compozitia in tava dreptunghiulara tapetata cu hartie de copt.
Cand este copt se scoate de pe hartie.
pentru acest tort am pregatit 2 blaturi albe si unul cu cacao.
Crema: Frisca si ciocolata se pun pe foc,amestecam pana cand ciocolata se topeste si dam deoperte.Lasam sa se raceasca  cateva ore la frigider.
Dupa ce crema s-a intarit se mixeaza pana devine spumoasa.
Pentru a insiropa blaturile am pregatit un sirop din 400 ml de apa si 100 gr zahar si o esenta de rom.
Am umplut tortul cu crema ganache ,am pus un blat alb,crema,blatul de cacao,crema si apoi alt blat alb.


Pe laterale am decorat tot cu crema ganache,am pus deasupra cicolata topita si amestecata cu 4-5 linguri de frisca,

Cosuletul este din putina crema ganache(din pacate am oprit prea putina crema si nu am putut sa fac impetitura dar a iesit bine si asa)
Am asezat in cosulet trandafirii crem.


Comentarii

Postări populare