Bucatar Real


"Bucatar REAL"-este prima competitie de blogging organizata de real_Hypermachet,insa nu este prima data cand participa ca sponsor. Acesta s-a inplicat inca din anul 2009 in diverse competii de prestigiu.
Pentru cine doreste sa se inscrie in concurs poate citi regulamentul ca apoi sa decida.
Eu am ales sa particip la concurs cu Rulada din piept de pui ce se poate prepara in Tava rectangulara mica.
Sa  va dau si cateva date despre aceste produse  minunate,adica despre vasele Pyroflam.
Aceasta extraordinara gama Pyroflam este dezvoltata si produsa de compania franceza Arc International.Sunt recunoscuti in intreaga lume datorita produselor pentru uz casnic si gastronomic.De zeci de ani aceasta companie si-a dezvoltat o prezenta stabila pe piata pentru produsele sale.
produsele oferite de Pyroflam sunt recunescute in mod special pentru verstilitatea utilizarii.In plus,nu au un aspect similar cu cratitele si tigaile obisnuite folosite in bucatraie.
De asemeni aceste vase sunt foarte usor de curatat datorita materialului spacial din care sunt  produse.Initial rezultatul unor experimente realizate de NASA,vitroceramica a fost dezvoltata ulterior de Arc International pentru intrebuintarea in bucatarie si alaturi de nutrienti.
Vasele Pyroflam  sunt garantate sa suporte fluctuatii de temperatura de pana la 450 grade C,nu se deformeaza,nu se ciobesc,nu se zgarie,de asemeni nu pastreaza mirosuri si nici nu se pateaza.



  Daca aveam o tava Pyroflam era minunat,dar nu am,m-am descurcat cu vechile mele tavi.
 Rulada din piept de pui

Ingrediente:
1 piept de pui.
1 ceapa
4 catei de usturoi,(eu am pus 2fire de usturoi verde)
2 linguri de pesmet,
300 gr bacon,
sare si piper.

Mod de preparare:
 Se feliaza si se bate pieptul de pui.
Resturile de carne se pun la calit in putin ulei sau unt in tigaia Wok ,impreuna cu ceapa,usturoiulsi 3 felii de bacon taiat foarte marunt.Adaugam si pesmetul,se asezoneasa cu piper.


Pe o folie de aluminiu se aseaza un langa alta feliile de bacon,apoi peste ele se aseaza bucatile de piept de pui si se condimenteaza.

Deasupra punem umplutura pregatita,

se ruleaza,se impacheteaza in folia de aluminiu si se da la cuptor 30 min.

Dupa acest timp se taie foia de aluminu deasupra pentru ca rulada sa se rumeneasca.

Mai lasam cam 10 min la cuptor.
Scoatem din folie si portionam dupa ce s-a mai racorit putin.


Comentarii

  1. bun bun...cat imi plac mie competitiile astea...ne pun la treaba sa facem numai bunatati...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare