Piept de pui impletit cu bacon si chipsuri de cartofi





Ingrediente:

  • 1 buc. piept de pui
  • 100 ml ulei pentru prajit
  • 3 buc. cartofi mari
  • 200 gr bacon feliat
  • 1 lingura condimente pentru carne de pui


Mod de preparare;

Condimentam pieptul de pui.
Daca feliile de bacon sunt mai mari atunci pieptul de pui se taie doar in doua.

Eu am avut felii mai mici de bacon si atunci am taiat baghete pieptul de pui.Asezam 5-6 felii de bacon si punem bucata de pui peste si incepem sa impletim baconul.
Incepem de sus in jos si aducem marginile feliei de bacon la mijloc.Astfel ele se petrec unele peste altele.


Asezam bucatile de pui in tava si dam la cuptor la foc mediu 30-40 minute.
In timp ce carnea este la cuptor curatam cartofii si-i taiem felii cu cutitul special de taiat cartofi cips.Prajim cartofii in ulei incins.
Servim pieptul de pui alaturi de cipsurile de cartofi.

Comentarii

  1. Unde pot gasi acest cutit special de taiat cartofi? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta este modelul de razatoare pe care eu il am si cu care se pot taia legumele in acest mod:
      https://www.okazii.ro/razatoare-multifunctionala-6-in-1-a179677218

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare