Tochitura taraneasca






Cum in luna noiembrie am fost gazda proiectului  "Traditie si gastronomie romaneasca" lansat de GINA BRADEA 
 Tema acestei luni a fost de a gati o tochitura.

Pentru acesta tema am preparat o tochitura taraneasca.

Ingrediente:
1 ceapa
2-3 catei de usturoi
400 gr carne de vitel
500 gr carne de porc
500 gr piept de pui
200 gr carnati afumati
500 gr ciuperci proaspete
1 cana de vin roze
sare si piper



Mod de preparare:
Ceapa se toaca si se pune la calit in putin ulei.
Carnea tocata in cuburi se pune pe rand,mai intai cea de porc,apoi dupa cateva min cea de vitel,apoi pieptul de pui si carnatii taiati bucati.
Adaugam sare si piper,vinul si punem capacul pe vas.Lasam sa fiarba pana cand carnea este bine gatita.Adaugam la final inainte cu 2-3 min si usturoiul tocat foarte marunt.
Separat am pus la calit ciupercile,deoarece fiul meu nu mananca ciuperci.In mod normal ar fi trebuit si ele puse in acelasi vas cu carnea.De servit eu le-am servit apoi impreuna.A fost bun si asa,ce sa facem cu mofturosii...




Servim tochitura cu mamaliguta calda si branza telemea rasa din belsug.



Comentarii

Postări populare