SARBATORI DE IARNA - de-a lungul timpului




               Decembrie cu ale sale sarbatori.Sarbatori asteptate cu nerabdare de copii,dar si de parinti si bunici.Rasuna colinde de pe peste tot.
               Impodobirea bradului in seara de Ajun ramane pentru toata lumea o veche traditie la care de obicei participa toti membrii familiei. 
          Am pastrat in ultimii ani cateva poze cu bradutii pe care i-am impodobit.Ba chiar daca stau sa ma gandesc mai am si cand erau copiii mei mici,acum toti fiind adulti.

2015

2014

2012


2009

1999


Comentarii

  1. si bradutii sunt in pas cu moda, odata cu trecerea timpului, dar parca tot Craciunul copilariei era cel mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici ai dreptate.Era mai frumos cand copiii mei erau mai mici si participau cu mai mare drag la impodobirea bradului.Acum participa tot mai putin.Insa imi place acum ca in fiecare an sa am un brad impodobit mai deosebit.Unele dintre decoruri mi le fac singura.

      Ștergere
  2. Parca pana nu simti mirosul de brad in casa nu simti ca a venit craciunul...este?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine Craciunul inseamna bradul impodobit.Ceea ce gatesc nu are atat de mare importanta.Gatesc ce am pofta.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare