Vrei o bucatarie moderna?- doteaz-o cu o combina frigorifica Samus

       Dintr-o bucatarie moderna nu trebuie sa lipseasca un frigider modern,un frigider care sa pastreze totul proaspat.Sigur ca vrem un frigider spatios  unde sa putem depozita diferite alimente fara ca acestea sa imprumute mirosuri unele de la altele.
       Ne vine in ajutor ELANKO   unde putem gasi o multime de modele.Cum eu am in dotare o bucatarie mare m-am oprit cu privirea asupra unei adevarate frumuseti,Combina frigorifica SAMUS .
De foarte multe ori am probleme cu spatiul pentru a pastra la rece prajiturile sau torturile pe care le pregatesc cu mare placere,mai ales ca-mi si plac foarte mult.Acesta combina frigorifica chiar ar fi perfecta.
Iata cat de bine arata:
            Combina frigorifica cu 4 usi Samus S4D-430S/B+, clasa energetica A+, volum frigider 251, volum congelator 137, decongelare automata, 4 rafturi de sticla + 2 sertar de legume in frigider, lumina interioara, picioruse reglabile, caracteristici congelator: 5 sertare transparente.
             Vedeti cat este de incapator? Ati vazut si cateva caracteristici ,mai ramane sa va hotarati daca il vreti.Eu va asigur ca mi-l doresc si ca va ajunge la mine in bucatarie in viitorul apropiat.
             Am vorbit despre un frigider incapator,bine organizat.Avem atat de multe bunatati in frigider,iar unele trebuie gatite pentru a pregati celor dragi o masa cat mai savuroasa.Pentru a gati avem nevoie de plita incorporabila   Samus PS641GSG, plita cu suprafata de sticla, 4 arzatoare pe gaz, panou de control lateral, sisteme de siguranta la arzatoare, aprindere electrica, greutate bruta 11,6 kg.Mai mare dragul sa gatim la o asa frumusete se plita.
Va povesteam mai sus ca-mi place sa fac prajituri.Pentru ele am nevoie de un cuptor care sa mearga "brici".Am ales un cuptor incorporabil Samus  la fel de frumos ca si plita.

Se potrivesc de minune.Cuptorul are o capacitate 60 litri, clasa energie A, 5 functii, termostat, timer mecanic, grill electric, geam dublu, temperatura: 50-250˚ C, iluminare cuptor, tava, gratar, panou sticla neagra. .
 Ne mai trebuie inca multe intr-o bucatarie dar mai tarziu intr-o alta povestire.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare