Prajitura"AFRICANA"





        In urma cu foarte multi ani faceam acesta prajitura foarte des iarna.Era una din prajiturile preferate ale copiilor. Intre timp lucrurile s-au mai schimbat. Am descoperit foarte multe alte retete,pe care le-am incercat.am cautat sa fac tot timpul ceva nou. In zilele de dinainte de sarbatori am dat peste un vechi caiet de retete de prajituri si torturi.Am gasit reteta acestei prajituri si am hotarat sa o fac din nou.Da,e atat de buna ,mi-am amintit cu nostalgie de sarbatorile acelea- de mai bine de 10 ani in urma.

Ingrediente:
Blat:
150 ml lapte rece
4 oua
150 gr margarina
200 gr zahar
200 gr faina
3 lingurite cacao 
1 plic praf de copt
Crema:
1 plic budinca de vanilie 
400 ml lapte
5 linguri zahar
200  ml frisca 
200 gr alune nesarate (arahide)maruntite(alunele pot fi inlocuite cu nuca maruntita)
Bezea:
4 albuse
10 linguri zahar
2 linguri zeama de lamaie sau portocala

Mod de preparare:
Galbenusurile se bat spuma cu zaharul.Adaugam margarina si batem pana se spumeaza bine.Incorporam cacaua,laptele iar apoi faina si praful de copt.
Punem  compozitia la copt intava tapetata cu hartie de copt la 180 gradeC pentru 30 min.
Lasam blatul sa se raceasca.
Pregatim budinca iar cand aceasta este rece se mixeaza bine impreuna cu frisca lichida.Adaugam la crema si alunele maruntite in robot.
Crema se intinde in strat uniform peste blat.
Albusele batute spuma impreuna cu zahrul  si zeama de lamaie la baine -marie se pun si ele peste crema.Dupa preferinta putem pudra cu cacao su putem rade ciocolata neagra.




Comentarii

Postări populare