Tort "Te iubesc"







Ingrediente: Blat-
10 oua,10 linguri de apa,10 linguri de zahar,20 linguri faina,1 praf de copt. 
Crema-3 plicuri budica de fragi,1 litru alpte si 12 linguri zahar,200 ml frisca lichida.

Mod de preparare: 
albusurile se bat  impreuna cu apa,adaugam zaharul si apoi treptat cate un galbenus.La final icorporam amestecand usor si faina si praful de copt.
Pentru ca eu aveam nevoie de un blat in forma de inima dar nu am forma am copt un blat in forma rotunda.
Dupa ce s-a racit am decupat frumos blatul in forma de inima.



L-am taiat apoi pe doua locuri obtinand 3 foi.
Crema: Budinca,laptele si zaharul se fierb impreuna si apoi se acopera cu folie alimentara si se lasa  la rece.
Cand s-a racit am adaugat 200 ml frisca si am batut crema spuma.

Am insiropat fiecare foaie si am umplut tortul.
Am imbracat tortul apoi in pasta de zahar de culoare rosie.Am folosit decoruri din pasta de lapte praf.







Comentarii

Postări populare