Inghetata Vienetta




Ingrediente


- 500 ml frisca vegetala
- 400g ml de lapte condensat(cred ca a fost putin mai mult)
- 1 plic zahar pudra cu aroma de vanilie
- 200 g ciocolata


Mod de preparare

Nu am avut lapte condensat asa ca am pus la fiert 1 l lapte cu 600 g zahar .Trebuia fiert cam 2 ore.Eu cred ca l-am fiert mai putin.A ramas mai deschis la culoare si mai lichid.Dupa ce s-a racit l-am amestecat cu frisca batuta si zaharul vanilinat.

Am taiat in hartie de copt bucati egale cu caserola in care am pus inghetata, am intins un strat de ciocolata si le-am lasat sa se intareasca ciocolata.




Se pune folie alimentara in caserola si incepem sa punem un rand de crema, unul de ciocolata , apoi se da la congelator.








Am lasat in congelator peste noapte.


Comentarii

Postări populare